מיגרנה 29.12.2020

ההימצאות וההשפעה של מיגרנה וכאב ראש חמור בארצות הברית

במחקר זה נמצא כי מיגרנה וכאבי ראש חמורים היוו בעיה בריאותית חמורה בקרה הציבור בארצות הברית, כאשר ההשפעה הגדולה ביותר הינה על נשים בגיל הפוריות וכאלה ממעמד סוציו-אקונומי נמוך

על פי החוקרים, הערכה עדכנית ומדוייקת של הנטל של מיגרנה וכאב ראש חמור הינה חיונית לצורך קבלת החלטות מושכלת בנוגע לצורך בכח אדם ופריסת משאבי מערכת הבריאות. החוקרים אספו נתונים מתוך המשאלים הממשלתיים בנושא בריאות על מנת לבדוק הימצאות, מגמות, והשפעה של גורמי סיכון על מצבים אלו.

תוצאות המחקר הראו כי ההיארעות של מיגרנה וכאב ראש חמור בארצות הברית נשארה יציבה לאורך שנים רבות, וב-2018 עמדה על 15.9%. יחס ההיארעות בין המינים נשמר גם כן, כאשר 21% מהנשים ו-10.7% מהגברים נמצאו עם מיגרנה או כאב ראש חמור.

החוקרים מצאו כי מבוגרים רבים הסובלים ממיגרנה או כאבי ראש חמורים נמצאים בעמדת נחיתות בחברה.

החוקרים סיכמו כי מיגרנה וכאבי ראש חמורים היוו בעיה בריאותית חמורה בקרה הציבור בארצות הברית, כאשר ההשפעה הגדולה ביותר הינה על נשים בגיל הפוריות וכאלה ממעמד סוציו-אקונומי נמוך. עוד הוסיפו החוקרים כי סביר להניח שמגיפת הקורונה העולמית צפוייה להחריף את עמדת הנחיתות הכלכלית של אלה הסובלים ממיגרנה וכאבי ראש חמורים.

מקור: 

Burch et. al (2020)  The Journal of Head and Face Pain https://doi.org/10.1111/head.14024

נושאים קשורים:  מיגרנה,  כאבי ראש,  פערים חברתיים,  מחקרים
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו